Tot el que et puguis imaginar, i més, està concentrat a Casa Canut, botiga especialitzada al món de la decoració, els accessoris, el regal i l’art de la taula a Andorra. Disposes, a la seva botiga online, d’un ampli catàleg de marques nacionals i internacionals de prestigi que portaran les teves cotes d’innovació i personalització a nivells mai abans vistos. Et presentem tres firmes que, amb les seves propostes, elevaran casa teva a la categoria de museu.
Bull & Stein
La seva tarja de presentació és una declaració d’intencions en tota regla; sense trampa ni cartró. La “llar de col·leccions extravagants d’escultures de fruites” només és apta per a les ments més avantguardistes i transgressores, que rebutgen els convencionalismes socials com a senya d’identitat. De llimones a pomes, passant per peres, magranes, plàtans i cireres, totes elles a mida XXXL i en múltiples i originals formats (bronze, grafitejat, vellutat, daurat, platejat, brillant vidriat en porcellana i fusta…)
Però si ets un llop de mar, també hi ha una col·lecció que sorprèn dins de l’original i única proposta de Bull & Stein: una col·lecció de crustacis per a interior. Amb qualsevol de les seves peces impactaràs en els teus hostes des del primer minut.
Signes Grimalt
Si el que realment t’omple i pretens és dotar-te d’atmosferes envoltants a casa teva, que creïn una personalitat original a cada estança, no t’oblidis d’aquesta marca. Des de 1968 es dedica als articles de regal, souvenir i decoració per a comerços especialitzats com Casa Canut. Amb més de 10.000 referències, l’ensenya ORIGEN home decor, inclou productes amb disseny propi i també de tercers.
Amb la col·lecció Morocco podràs recrear un ambient molt mediterrani. Però si prefereixes submergir-te en la més absoluta pau i tranquil·litat pots optar per Budes de tots els estils i mides. I si ets dels qui vol sentir-se com Alícia al País de les Meravelles, amb la col·lecció TIC-TAC tindràs corda per estona…
Judà Art Gallery
Judà Muñoz és un artista que experimenta amb les sensacions que l’envolten i s’inspira en la naturalesa exuberant i una història mil·lenària per crear obres naturals. Treballa en pintura, Trompe el oeil, esgrafiat, estucs de calç, pa de plata, or i bronze, restauració de mobiliari, microciments, lacats, vidrieres, oxidacions i tot el que puguis arribar a visualitzar en l’alta decoració, fent realitat els somnis d’interioristes i dissenyadors.
Des de la seva galeria d’art a Platja d’Aro i el seu taller creatiu a Palau Sator (Girona) posa al teu abast les seves contundents obres d’art, que combinen diferents tècniques artístiques.
Si vols endinsar-te a l’apassionant món de la decoració de la casa en la seva versió més original i personalitzada visita la infinitat de marques que t’esperen a la botiga online de Casa Canut. A només un clic tens la possibilitat que la teva llar sigui la propera obra d’art.
Deixeu un comentari